[Skip to Content]

Välkommen till Suite Lounge!

HEJ!

På den här sidan har vi samlat praktisk information för er som är kunder i Suite Lounge. Om ni har några frågor är ni alltid välkomna att kontakta Lotta Bruzelius, Premium Service Manager, på [email protected].

HÄMTA BILJETTER I BILJETTPORTALEN

I Biljettportalen samlar vi biljetterna som ingår i ert avtal. Biljetterna kan hämtas ca 2-4 veckor innan respektive evenemang.

BOKNINGSFORMULÄR

När ni laddat ned/skrivit ut era biljetter skickar ni även in ett bokningsformulär till [email protected] så att vi vet att ni kommer, se bokningsformulär nedan. 

Ladda ned bokningsformuläret, fyll i och klicka på "Skicka formulär".

I samma bokning gör ni er mat- och dryckesbeställning. Meny skickas ut via mail i god tid inför respektive evenemang. Observera att förbokade matbeställningar måste göra senast 5 arbetsdagar innan evenemang. 

INFÖR ERT BESÖK

Vi rekommenderar alltid att ni anländer i god tid till Friends Arena – särskilt vid stora evenemang. 

Ingång sker i entré L (via Quality Hotel Friends entré), ta rulltrapporna två våningar upp. Där går ni rakt fram till logeplanets välkomstdisk där ni tas emot av våra värdar som hjälper er på plats. Här visar ni medhavda biljetter som ni har hämtat ut sedan tidigare via Biljettportalen.

Väl på plats i Suite Lounge tar Operakällarens personal hand om er under kvällen, serverar och presenterar er förbokade mat och dryck. Väljer ni att förboka mat och dryck (vilket vi rekommenderar) från room service-menyn reserverar vi även ett bord i loungen för er räkning. Annars finns självklart möjlighet att på plats beställa från vår meny som tillagas i turordning.

Efter evenemangets slut är logeplanet öppet ytterligare en timme innan vi säger hejdå och önskar er välkomna åter!

Områdeskarta

Klicka för att se en förstorad översiktsbild på området

Hitta hit

Klicka på Hitta hit för att få mer information om färdalternativ